tirsdag 23. juli 2013

TO dager med sol så kom skodda !!

endelig kunne middagsblomsten åpne seg

peonen Sarah Bernhard

eneste liljene som blomstrer enno

toppklokke

vannliljene har blomstret ei stund i dammen,
denne som er kjøpt blomstrer lengre enn de jeg "stjal"
i et tjern
 
denne husker jeg ikke navnet på men den er flink å spre seg.
Nå har vi hatt TO dager men knall sol,men hvor
lenge var Adam i paradis,
for i kveld kom det veltende inn skodde :o(
Skal bli spennende å se hvordan det er når jeg våkner i morgen,
om frokosten kan spises ute eller inne.
psst se inn på hobbybloggen min og se prinsesså vår ;o)
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jammen var det godt med varme no. Her har eg heldigvis ikkje sett skodda enda. Får håpe den held seg unna...for no vil vi ha desse dagane det er meldt med sol.
    Veldig seint med blomstringa men vi har ikkje hatt varme heller.
    Peonane dine var fine...mine regna vekk. Vart brune før dei spratt skikkelig ut.
    Ha det fint og no håper vi varmen held seg :))

    SvarSlett
  2. Huff...håper den skodda letter...for det er jo fine temperaturer på vestlandet nå:)
    Så fine blomsterbilder du har tatt:)
    Nyt..jeg håper...solrike dager:))

    SvarSlett
  3. Oi, så søte de middagsblomstene er=) Mange fine i hagen din=) Håper dere koser dere med sommer og hagearbeid=) Vibeke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...