torsdag 1. november 2012

Skummelt besøk

Disse tre fikk vi på besøk i går kveld + bestemora (mitt søskenbarn) som var utkledd som heks
men hun ville ikke være med på bildet ;o)
Ungene i bhg. snakket om at de skulle få mye gotteri når de gikk halloween.
Jeg sa at de som kom til meg skulle få mye grønnsaker,for det var ikke lørdag,
jammen det gikk ikke ann fikk jeg til svar,for på halloween er det bare godteri
så det så :o)
Så det var ei glad heksefrøken som oppdaget at jeg hadde godteri alikevel
(hun var ei av de som mente at det ikke gikk ann med grønnsaker ;o))




3 kommentarer:

  1. Så flotte dem var. Her var det også mange skumle unger i går. Stor stas for dem, men kanskje ikke for alle voksne?

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Skummelt!!!!....men det var flotte kostymer.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  3. Ja Halloween er den dagen ungene elsker.

    Skummelt bilde :)

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...