søndag 28. oktober 2012

Hagen min i dag.


Einer

hm trillebåra er ikke tømt ser jeg ;o) treiga

julerosen er full av knopper

Home Garden

Schneewittchen

Kattemynte

Stemor


Hengbjørka


Alunrot,står i ei stor potte enno,tror jeg setter den under verandaen
så får vi se om den overlever :o)

oktoberbergknapp

Flamentanz har ikke gidd seg enno :o)

snøkrystaller

Hagen min i dag med et hvitt dryss men med sol :o)
Synes dette er for tidlig men den forsvinner vel fort :o)
Nå lukter det fårikål i huset og så blir det vel en liten tur etterpå :o)


Ha en fin søndag alle sammen :o)





6 kommentarer:

  1. Kjempefine vinterbilder, men som du sier... alt for tidlig. God middag!

    SvarSlett
  2. Flotte snøbilder! Roser med snø på er veldig pent. Så morsomt at du har knopper på julerosene dine, de begynner vel snart å blomstre under snøen hos deg. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Se her ja, her var det snø og frost som har tatt ta i hagen din. Kjempe flotte frostbilder du har tatt!

    Ønsker deg en fin kveld og en ny fin uke! Klem

    SvarSlett
  4. Syns så synd på blomstrene som henger med hodet i sneen.
    Fine bilder.

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra hagen!...men det er litt tidlig med snø..skal være enig i det...
    Takk for koslig hilsen hos meg:)
    God ny uke til deg:))

    SvarSlett
  6. Snøen den kjem like ubelilig kvart år. Det er alltid noko som ein ikkje er ferdig med i hagen.
    Om ikkje eg likar så godt vinteren så likar eg ivertfall godt bilda dine, dei er flotte!!
    Ha det fint.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...