lørdag 8. september 2012

Litt på en lørdag.

Denne store georginen ble knekt da restene av "Isak" kom på en snarvisitt.
Flere planter ligger rett ut.


Da er verandaen på framsiden nesten ferdig,bare ei trapp ned på
enden og litt småpjask igjenn :o)

Et espalie er ferdig malt og "Polstjærnan" er på vei oppover,
New Dawn som står sammen men den er ikke kommet så langt,den er en selvlaget avlegger,
og så skal det klematisen Warszawska Nike plantes sammen med dem :o)
Nå har vi hatt ei uke med plaskregn og vind,det sorkler godt i plæna.
Sola kom fram på ettermiddagen i dag så siste rest med solbær ble plukket inn
og kokt til saft,men mesteparten av bæra har vinden blåst ned :o(
Det ligger plommer,pærer og epler rundt trærne,ikke noe artig :o(
Kunne godt tenkt meg minst ei uke med sol og litt varme,men det ser ikke sånn ut.
Får begynne å bruke litt av stoffene som ligger på vent,jula kommer vel like fort i år som vanlig ;o)


Ønsker alle ei fin helg.






6 kommentarer:

  1. Så flott veranda du får. Jeg håper at været bedrer seg snart hos deg. En blir fort lei av alt det regnet. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Åh, på den veranda'n får du plass til mange flotte krukker :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Georgina di lyser flott opp inne i regnveret :)
    Verandaen har virkelig vorte flott.....kjekt til neste års bruk.
    Ja,same her hos meg med veret...men vi bur ikkje så langt ifrå kvarandre ser eg på profilen din:)Har mykje eg skulla berga inn men det er så surt og ruskete at eg orka ikkje før det lettar litt.
    Ha ein fin Søndag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig farge på georginene din, den lyser nesten som en sol! Det er vel det næreste vi kommer solen, ser det ut til! Så flinke dere har vært med diverse byggeprosjekter i hagen! Selvlaget rosestikling er artig, det har jeg også prøvd meg på i år :) Det kommer til å bli flott med `New Dawn`og `Warszawska Nike` i espalieret, og kommer nok til sin rett neste sommer!

    SvarSlett
  5. Verandaen blir kjempefin! Det blir også uteplassen nedenfor.
    I dag ble det etterhvert nydelig vær her litt lengre sør. Det blåste litt, men det var deilig å være ute i hagen. Godt med en pause fra regnet.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  6. Som dere jobber. Dette blir jo superfint=) Kommer helt sikkert til å være veldig koselig å sitte under "taket"=) Vibeke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...