søndag 3. juni 2012

Jeg gir opp !!!

Jeg gir opp,har prøvd å laste opp resten av bildene fra hagen men det går ikke :(
Har prøvd i snart 3 timer så jeg får prøve igjenn i morgen.
Her har det regelrett vært rene syndfloden fra himmelen  :o(
Er sikker på at vannstanden i dammen har steget med 5 cm.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og besøk selv om ikke alle sier noe ;o)
( for det gjør ikke alltid jeg heller ).

Ønsker alle ei fin ny uke og håper på bedre vær så ikke ugraset vokser meg over hodet :oD


5 kommentarer:

  1. Bruker du bare blogspot når du laster opp bildene dine? Jeg har lenge brukt Windows Live Writer, og er veldig fornøyd med den =) Jeg laster opp forsidebildet (det som jeg vil skal vises i bloggrollen), lagrer og åpner deretter WLW og fortsetter der. Det er så mye enklere å jobbe med!
    Ja, det været er til å bli deppa av, og det ser ikke akkurat lysere ut til uka, bare kanskje litt mildere!
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett
  2. Uffda , håper det ordner seg med opplastingen av bildene , for det er jo dem vi får alle ideene våres fra :O) Ha en flott og kreativ uke , gleder meg til flere bilder , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  3. Huff..ikke gøy når timene flyr og en ikke får gjort det en skal...kan ikke hjelpe deg der...håper du finner ut av det:)
    Ha en fin uke...så håper vi på sommervarme:))

    SvarSlett
  4. Usj, det er så frustrerende å ikke få til ting, og ikke minst ikke skjønne hvorfor. Føler med deg, kan dessverre ikke hjelpe, mine datakunnskaper er heller dårlige.
    Nyt dagene åkke som, så krysser vi fingre for sommervær til uka.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen hos meg! Håper det går i orden med bildene dine! Godt tips fra krepsemor - det må jeg prøve! Jeg syns av og til det er så vanskelig å få bildene slik jeg vil på blogger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...