mandag 28. mai 2012

Fruktblomstring

Pære,har 2 trær som ble plantet for 2 år siden og de er full av blomster.
Men har ikke håp om at det skal bli så mye pære på dem.

Plommetre Opal,lite med blomster i år,var mere i fjor så da
blir det vel bra neste år :o)

Kirsebær

Epletreet har nylig begynt å blomstre,knopper enda men det blir.
I fjor var det vind og hagl som tok knekken på blomstrene
så da ble det ikke epler.

Har hatt ei uke med nydelig sommervær men i går kveld kom regnet.
i dag har det vært surt, bare 10 +.

I morgen blir det en tur til Sletta og kjøpe mere jordbærplanter,
har 2 rader som må fylles opp.
De som ble planter i fjor er full av blomster,
namnam kor jeg gleder meg til hjemmedyrka bær :o)

Ha en fin tirsdag :o)




4 kommentarer:

  1. Fruktblomstring er kjempe nydelig! Kjempe fine bilder!

    Ønsker deg en fin tirsdag. Klem

    SvarSlett
  2. Nyt blomstringen, for plutselig er alle blomster borte! Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  3. Har også planer om å skaffe meg litt jordbær planter men bedet de skal oppi må ha jord først! Nå må jeg få litt fart på meg- for vips er sommeren her:)

    SvarSlett
  4. Nydelig med fruktblomstring. Det blir jo spennende å se om det blir noe frukt senere da. Jordbæra står i full blomst her også, så det lover godt. Nyt tida!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...