torsdag 13. oktober 2011

Husk fuglene!






I år er det mye gråspurv hos meg og det er så kjekt :)
De har vært fraværende noen år,bare et fåtall har vært på besøk.
Hos meg får fuglene mat hele året,er så artig å se når de kommer med ungene sine
når de sitter der og gaper etter mat :)
Må vel kjøpe litt smult eller matfett og blande i litt godt for å henge opp,det er snadder det :)
I dag våknet jeg til blå himmel og sol :D det er lenge siden det :)
Så det er bare å få på seg andre klær å komme seg ut i hagen,mye som må gjøres :9

Ønsker alle en fin dag.

6 kommentarer:

  1. Flotte fuglebilder! Det er viktig å fore de nå ja, slik at de får spist seg opp nå før kulda kommer for alvor. Jeg kan ikke fore fuglene midt på sommeren her, for da kommer måkene og spiser opp alt i steden.

    SvarSlett
  2. Śliczne zdjęcia podglądanych ptaszków, a trzecie jest "słodkie" :-). Pozdrawiam

    SvarSlett
  3. Det er bare SÅ koselig å ha fugler i hagen! Jeg har hengt opp avblomstrede solsikkehoder slik at de kan plukke ut frøene. Meiseboller må jeg vel også henge ut nå. I vinter prøvde jeg å lage egne meiseboller med fuglefrø, men de ville nesten ikke spise det. Har du en god oppskrift??

    SvarSlett
  4. Jeg mater fuglene hele vinteren og de er så flotte å se på :) Er spent på om dompappen kommer tilbake iår , vi får se. Så fine toalettmappene ble :O)))))) Tenker pusen har fått noe nytt å ligge på for regner med at hun tar seg til rette når det gjelder gode ting å ligge på , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  5. Det er kjempekoslig å mate fuglene...jeg har startet, slik at de tidlig skal vite hvor de finner mat:)
    Men ser at de også spiser frø av plantene i hagen:))

    SvarSlett
  6. Hei:)
    ja det er viktig å huske på de små søte fuglene når kulden setter inn!
    så flotte bilder, sitter du på vakt å tar bildene eller har du sånn kamera som du setter opp som tar bilder ved bevegelse?
    Fikne var bildene hvertfall!
    klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...