torsdag 18. august 2011

Rose og litt til .

Bunndekkerose Sandefjord,fra knopp til forfall.

Malva/Kattost,dukker opp småplanter overallt.Pappa syntes denne var så fin.

Trodde det hvite Løytnantshjertet hadde vandret heden i vinter,
men den kjempet seg opp igjenn selv om den kom sent i blomst :)

Hortensia,men tror du at jeg husker navnet eller finner lappen
som var på,åneida men fin er den :)

Sola kom idag og selv om den kom sent :) Men det er noen småe irriterende,flygende,
stikkende udyr i lufta så det gikk ikke å grave mer i jorda.
Det blir bedre og bedre i ugresshagen på forsiden av huset,men langt fra ferdig.
Skulle hatt meg en sterk mann til å grave ;D

Ha en fortsatt fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Hvite løytnanshjerter ønsker jeg meg de er så nydelige.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  2. Syrinhortensia er navnet på den planta. De er så fine nå på ettersommeren, da mye annet er avblomstret.

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så fin den kattosten er:)og syrinhortensia er noe jeg og kunne tenkt meg,men tror at den ikke kommer til å klare seg her:(
    Gunn:)

    SvarSlett
  4. Å så nydelig de var de hvite løyntnanshjertene, det har æ aldri sett før, alle bildene dine var flotte, ha en fin fredags kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...