torsdag 4. august 2011

Hagen min 1 aug.

Ikke så mye som blomstrer pga.mine firbente "venner" :(



Revebjellene er kjæmpehøye :-)

New Dawn er på vei opp igjenn,måtte klippe den helt ned i vår.

Denne skjemmes jeg over  :-S,men har begynt opprydding :)
Bedet skal flyttes framover og det blir myyyye større.Må ha mange nye planter :)
Rosen og en klematis skal få stå,men de skal få mye god jord rundt føttene.
Skal prøv å huske på å ta bilder tidligere neste år når det er mere som blomstrer ;D
Nei nå får jeg ta meg en tur ut å luke og stusse litt ;)

Ha en fin dag !

4 kommentarer:

  1. Så flotte blomsterbed du har ,masse farger og blomster. Det er fint med øyer på plenen med stauder og sommerblomster.

    Ha en fin sommerdag ,Marit.

    SvarSlett
  2. Næh, så gøy! Visste ikke at du blogger. :) Fantastisk hage du har! Skulle tatt deg en tur hit og fikset opp litt. :)

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint å kikke på!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg , så koselig å bli kjent med nye bloggere . Flotte hagebilder og masse annet fint her inne , klem fra Bente :O)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...