lørdag 23. april 2011

Endelig sol !





Sola tittet fram torsdagskveld etter et lengre fravær :-D
I går var det vår og sommer på samme tid,det er det i dag å.Har hatt 2  barnebarn her siden mandag så i går avsluttet vi påskeferien med en båttur,fikk ikke fisk men kosa oss alikevel.Etterpå kom far og hentet dem så da ble det stilt.
Dagen i dag har vært hagedag,først på Plantasjen for å kjøpe ny trillebår,og der var det fullt av folk enda klokken ikke var mer enn halv 11.Og synes jeg var flink for det ble bare ei trillebår og en sekk med kukompost,kalln stod bare å måpte da jeg sa at no er jeg ferdig  :-O
Men bare vent,skal ta igjenn en annen dag ;-D må først finne ut hvor det er ledig plass ;-)


Ha ei fortsatt god påske !

1 kommentar:

  1. Syntes sola di likna veldig på den eg såg gå ned i går kveld.... Nydlig, herlige nesten sommerdager har vi hatt. I dag blåser det men har vore ute i hagen i dag også.... bare sulla litt med småting (er jo hellig-dag....) Har alt hatt to turer på Plantasjen og har ennå plass til fleire planter, og gler meg (men det gjer ikkje lommeboka....) Kos deg vidare du og !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...