torsdag 10. mars 2011

Å mere snø !

Igår lavet det ned så i dag er det hvitt over allt :-) og nå er det blå himmel og sol men det er meldt regn til helga.Imellom forrige innleg har vi hatt regn.På tirsdag var det vårvær med 14+grader så da begynte jeg å klippe ned en hekk av Potentilla, men rakk bare å ta 5-6 busker før det kom med regn som gikk over til snø iløpet av natta.


Men vår i vinduskarmen :-D ,dette er tomatplanter,så spørs det om de overlever slik at det blir tomater.

dette er Ipomea "Heavenly Blue,la frøene i vann over natta så de spirte etter 2 dg.Sådde også Ipomea "White Feather" men der er det ikke kommet opp noe  enda.Håper jeg ikke tar livet av dem senere ;-)

Jeg ønsker alle mine nye følgere velkommen.



3 kommentarer:

  1. Ja du, snøen kom visst tilbake! Ikke så veldig gøy akkurat, men det er jo tross alt vinter en liten stund til ennå. Mars er en snømåned, sier de! Ipomoea har jeg sådd også, men har visst sådd altfor tidlig, for nå truer de med å vokse ut av planterommet =) Må toppe dem, slik at de holdes tilbake! Tomater er kjekt å dyrke frem selv!
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hei Wenche!
    Koselig du tok en tur innom bloggen til meg og min datter. Litt morsomt er det også at du bor på skjønne Averøy, da jeg er vokst opp der. Flytta til østlandet som 18 åring i -83, så det er jo noen år siden det nå. Men Averøya vil nok alltid ha en stor plass i hjertet mitt :)
    Kjempekoselig blogg du har og ipomeaene som du har sådd vil du nok få mye glede av og for ikke å snakke om tomatene.
    Legger meg til som følger her jeg og gleder meg til nye innlegg fra deg.

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Anne.

    SvarSlett
  3. Mmmm gleder meg til vi får mindre snø her også... I år skal jeg ikke så - bare konsentrere meg om å komme gjenom opp pussing av stua...
    Hilde

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...