mandag 24. mai 2010

Små toalettmapper


På fredag var jeg innom quiltebloggen til timotei,der så jeg noen fine små toalettmapper/sminkepunger som fristet til prøving.Hun hadde lagt ut bilde og beskrivelse på hvordan hun lager dem.Så på lørdag fant jeg fram stoff og startet(det var ikke hagevær allikevel),har noen småjenter som sikkert blir glad for å få en hver.Manglet glidelås men det får jeg kjøpe på onsdag,så da vet jeg hva jeg skal gjøre den kvelden ;-) Legger ut nytt bilde når de er ferdige.

2 kommentarer:

  1. Hei hei, prøve å tenke hvilken Wenche dette er jeg kjenner på Averøy...(det er så mange vet du-hehehe)
    I hvertfall en som er ganske kreativ og flink med handarbeid- noe jeg desverre er ikke- men skal nok følge med bloggen her og hvem vet kanskje noe smitter over på meg!! Ha en strålende helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...