onsdag 19. mai 2010









Inne i denne sneglen med hus bor det tusen maur.De okkuperte sneglen da jeg satte den ut for 3 år siden,de har fyllt den med jord så de har det sikkert godt.Heldgvis tåler den frost for den har stått ute hele tiden.Noah synes det er morsomt å løfte på den og se på maurene som kryper fram.Ellers er kampen mot skvallerkålen startet igjenn :((,de dukker jo opp fortere enn jeg kan snu meg !!!!! Pusur ville også hjelpe til med å bli kvitt den :)

Måtte nesten klippe hele New Dawn klatrerosen,det var bare døde greiner,så jeg venter spent på om hele rosen må fjernes for det er lite med skudd på de grenene som er igjenn.Jobb i morgen så er det helg,håper på fint vær slik at jeg får plantet alle plantene som venter på å komme i hagen.På pæretrærne er det mange blomsterknopper,de ble plantet i fjor og på et tre kom det 4 pærer, men det var noe på fire bein som var å forsynte seg med dem før vi fikk smake :( Søtkirsebærtreet er også fullt med knopper.Ripsbærbusken er også fullt av blomster så det blir rips med vaniljesaus og gele i år også.
Bildene er tatt med mobil så de er ikke helt bra.
Ønsker alle gode og fine hagedager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...