lørdag 8. mai 2010

Hagehjelp




Har hatt Noah (4 år) på overnattingsbesøk,ville ikke være med pappa hjem,så i går fikk jeg hjelp til å trille jord.Han fant seg ei trillebår og en spade men manglet en ting,hansker sånn som bæste hadde ,så jeg fant et par men di var for stor sa han.Så han forlangte at bæste må kjøp småe hanska.Etter 3 trilleturer vart han sliten sa han så da var traktoren til bæstefar mye artigere :-).I går var det sol fra nesten skyfri himmel men i dag er det sur vind og regn.Håper det blir bedre utover dagen (det er lov å håpe).Får bruke dagen til å tenke kor jeg skal sette alle plantene som venter på å komme i jorda.
Ha ei god helg med og uten hagearbeid.

4 kommentarer:

  1. Kjempekjekt å få hjelp til hagearbeid. Den skal tidlig krøkes.. Vi bruker også å få litt hjelp når barnebarn er på besøk, det er spesielt kjekt å få bruke saksa til klipping av Lavendel og lignende. Koselig å lese bloggen din. Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  2. Ungene synes det er veldig gøy å hjempe til i hagen - senere i dag skal vi så blomstererter, og det synes ungene er veldig spennende...
    Hilde

    SvarSlett
  3. Koselig med hagehjelp; og selvsagt må bæsta kjøpe små hagehansker! Det gjør jobben morsommere!!

    Flotte hagebilder her og lengre ned! Koser meg med å kikke på de!!!

    SvarSlett
  4. Herligt med slike flittige hjelperhender i hagen! Her i huset er det også to små som elsker å hjelpe til med vanning og planting. Supergøy med mini arbeidshansker, rive, vannkanner og spader :) Jeg kjøpte mitt på Plantasjen, de små rivene på Europris til kun 39 kr stk. Velkommen blant Hageblogger!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...